simple and happiness.
Don't You Forget - Era

这首歌曲撼动人心,引领听者神游超现实音乐国度。喜欢开场白的纯真童言,也喜欢Ere音乐团体,独具匠心的音乐特色,乐队的领衔人物是法国音乐家艾瑞克·拉维(Eric Lévi)。悠悠的女声,充满宗教的色彩,肃穆、神圣,令人无法抵御,想落泪的新世纪音乐 。


歌词:

Girl: Mom is sick
妈妈生病了
She says she can't get up
妈妈生病了
I know my brother is getting hungry
我的弟弟肚子饿了
I must go to the village to ask for some food
我得去村庄找些吃的
Would you help me
你能帮我吗
Boy: Sure, Connie. I'll help ya
当然,Connie,我会帮你的

Girl: Are you always build case when you with me?
当你陪在我身旁时我总是感到安心
Boy: You are my friend, Connie
你是我的朋友,Connie
Girl: Are you always gonna be there when I grow up
你会陪著我长大对吧
Are you
你会吗
Boy: Cross my heart
愿上帝保佑我,我会尽我所能
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记关于我的一切吧
We were soft and young
我们既柔弱也年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget all our dreams
你不会忘记我们所有的梦想吧
Are you gone away
如今你走了
Only emptiness we makes
只剩空虚依旧
Girl: Are you always build case when you with me
你会一直在我身边吗
Boy: You are my friend, Connie
你是我的朋友,Connie
Girl: Are you always gonna be there when I grow up
你会陪着我长大对吧
Are you
你会吗
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
We were soft and young
我们既柔弱也年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget all our dreams
你不会忘记我们所有的梦想吧
Are you gone away
你离开了吗
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
We were soft and young
我们既柔弱也年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
Don't you forget all our dreams
你不会忘记我们所有的梦想吧
Are you gone away
你离开了吗
Only emptiness we makes
只剩空虚依旧
Don't you forget about me
你不会忘记我吧
We were soft and young
我们柔弱且年幼
In a world of innocence
在这个纯真的世界中


评论
热度(6)
© visiontry | Powered by LOFTER