simple and happiness.
Heaven + Mimosas - Stalgia

《Heaven + Mimosas》

歌手:Stalgia

所属专辑:Heaven + Mimosas

发行时间:2016-10-14


《Heaven + Mimosas》歌词:

I would've been upset

我原本会很难过

But you took me dancing

可你却拉着我我翩翩起舞

Lit up my cigarette under the disco ball

在迪斯科舞会下点燃我的香烟

I'm in love

我陷入了爱河

I would've been a mess

我原本生活得一团乱麻

But you took me dancing

可你拉着我和你跳舞

Picked out my favorite dress

穿上我最喜欢的连衣裙

I'm in heaven

我身处天堂

I'm in love

我陷入爱河

Now I wanna dance

现在我只想跳舞

I wanna win

我想赢

I want that trophy

我想要奖杯

So dance good

所以跳舞真棒

You and I are timeless

我和你是永恒的

You and I could live a hundred years

我和你将会在世上存活一百多年

Heaven and mimosas

天堂和含羞草

Heaven and mimosas

天堂和含羞草

Heaven and mimosas

天堂和含羞草

Pick it up or leave the way it is

拿起它或者离开它

Tried make for the

如果你试图离开

I would've been upset

我会难过

But you took me dancing

但你却和我跳舞

Lit up my cigarrette under the disco ball

在迪斯科舞会下点燃我的香烟

I'm in love

我陷入了爱河

I would've been a mess

我原本生活一团糟

But you took me dancing

你却能和我跳舞

Picked out my favorite dress

穿上我最喜欢的连衣裙

I'm in heaven

我身处天堂

I'm in love

我陷入爱河

There were times we'd revolve slowly

你牵着我的手缓慢的转圈

Stop being judged for a kiss

以一个吻作为结束

If I could

如果我可以

I would let you love me

我会让你爱上我

Let you love me so good

爱上我是很棒的

Would you mind if I rewound us

你会介意我这样做吗

Take back and make here

回到这里

Swing my hips the way you like it

以你喜欢的方式摆动我的臀部

Nobody flirts when you're behind me

在你之后不会有人了

Watch my hair as I twerk

在我抖臀的时候看着我的头发

Whisper soft you're my girl

轻声细语你是我的女孩

D-D-Dizzy from this feeling

头昏眼花

You've got my feet on the ceiling

你让我失重

I can't remember a time when I felt so comfortable

我甚至想不起来我当时多舒适

Hands in my hair with your breath on my neck

你的手在轻抚我的头,你的呼吸靠近我的脖子

You've got to be magical

你是我的灵药

I can't remember a time when I felt so comfortable

我甚至想不起来我当时多舒适

Hands in my hair with your breath on my neck

你的手在轻抚我的头,你的呼吸靠近我的脖子

You've got to be magical

你是我的灵药

I would've been upset

我原本一蹶不振

But you took me dancing

幸而有你和我共舞

Lit up my cigarette under the disco ball

在迪斯科舞会下点燃我的香烟

I'm in love

我坠入爱河

I would've been a mess

我原本一团乱麻

But you took me dancing

幸而有你和我共舞

Picked out my favorite dress

穿上我最爱的连衣裙

I'm in heaven

我身处天堂

I'm in love

我坠入爱河

评论
© visiontry | Powered by LOFTER